گروه مهندسی عیسی آریان پیمانکاری ساختمان مشارکت در ساخت طراح
جستجو برای ساخت و ساز شلوغی فضای تبلیغاتی و زیاد شدن رقابت بین برندها همچنین روش‌های تصمیم‌گیری و رفتار خرید متفاوت در بخش‌های مختلف عرصه ساخت‌وساز از انواع مصال:
ساخت و ساز شلوغی فضای تبلیغاتی و زیاد شدن رقابت بین برندها همچنین روش‌های تصمیم‌گیری و رفتار خرید متفاوت در بخش‌های مختلف عرصه ساخت‌وساز از انواع مصال ساخت و ساز ساخت و ساز شلوغی فضای تبلیغاتی و زیاد شدن رقابت بین برندها، همچنین روش‌های تصمیم‌گیری و رفتار خرید متفاوت در بخش‌های مختلف عرصه ساخت‌وساز از انواع مصالح، کالاساخت و ساز ساخت و ساز شلوغی فضای تبلیغاتی و زیاد شدن رقابت بین برندها، همچنین روش‌های تصمیم‌گیری و رفتار خرید متفاوت در بخش‌های مختلف عرصه ساخت‌وساز از انواع مصالح، کالا

ساخت و ساز ساخت و ساز شلوغی فضای تبلیغاتی و زیاد شدن رقابت بین برندها، همچنین روش‌های تصمیم‌گیری و رفتار خرید متفاوت در بخش‌های مختلف عرصه ساخت‌وساز از انواع مصالح، کالا

گروه بین المللی ساخت و ساز ساخت و ساز صفحه نخست معرفی ما فعالیت‌ها اخبار درباره ما تماس با ما گروه ساخت و ساز ما چه هستیم چه هستیم ؟ جالب و نامتعارف هستیم استراتژیست هستیم در ساخت برند حرفه ای هستیم ادامه چه نیستیم ؟ شرکت سرویس‌دهنده به تمام صنایع نیستیم ما آژانس تبلیغاتی نیستیم ما شرکت فروشنده فضای تبلیغاتی و بیلبورد نیستیم ادامه چه می‌کنیم ؟ ما مشکلات شما را شناسایی می‌کنیم ما برای شما ارزش افزوده ایجاد می‌کنیم ما شما را بدون واسطه به مشتریانتان متصل می‌کنیم ادامه تخصص ما شلوغی فضای تبلیغاتی و زیاد شدن رقابت بین برندها، همچنین روش های تصمیم گیری و رفتار خرید متفاوت در بخش های مختلف عرصه ساخت وساز از انواع مصالح، کالا و خدمات تا محصول نهایی یعنی ساختمان بخصوص با ساز و کار متفاوتی که این صنعت در کشور دارد، عملیات بازاریابی، تبلیغات و برندینگ در این بخش از بازار را بسیار متفاوت با سایر صنایع کرده است با توجه به اهمیت طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی و برندینگ، در کشورهای پیشرو شرکت ها به سمت تخصص گرایی و تمرکز بر یک صنعت خاص یا ارایه یک سرویس تخصصی و ویژه به صنایع مختلف حرکت کرده اند امروزه با توجه به تنوع ابزارهای تبلیغاتی و فراوانی پیامهای تبلیغاتی و بالا رفتن هزینه های به دست آوردن سهم بازار و برای بنگاه های اقتصادی، داشتن اطلاعات و شناخت دقیق از بازار و رفتار خرید مخاطب و اهمیت بسیاری پیدا کرده است گروه ساخت و ساز از سال که فعالیت خود را در این صنعت آغاز نموده ، خود همواره بر روی این صنعت تمرکز داشته است و در نتیجه اطلاعات و تجربه زیادی در این بخش مهم و استراتژیک دارد به گونه ای که امروز تنها شرکت ارایه دهنده سرویس های تخصصی بازاریابی، برندینگ و طراحی کمپین های مختلف با اهداف متنوع به صورت تخصصی برای فعالان عرصه ساخت وساز کشور شناخته می شود فعالیتها ماهنامه ساخت‌و‌ساز بیشتر تأمین پروژه‌های ساختمانی بیشتر برندینگ بیشتر بازاریابی و فروش بیشتر تولید ابزارهای بازاریابی و فروش بیشتر ماهنامه‌ ساخت‌وساز تهران بیشتر اپلیکیشن سی‌وندور بیشتر نرم افزار بیشتر مجله اینترنتی ساخت‌وساز بیشتر جشنواره شرکت برتر صنعت ساختمان بیشتر خبرنامه و مجله‌های تخصصی بیشتر طراحی و ساخت پروژه‌های ساختمانی بیشتر برگزاری رویدادهای تخصصی بیشتر آخرین اخبار بیشتر   چیست؟ نرم‌افزار  ابزاری کاربردی محسوب می‌شود که توسط گروه توسعه بین‌الملل ساخت‌وساز طراحی شده است ادامه آغاز فروش مجموعه ویلایی نیلوفر به گزارش روابط عمومی گروه توسعه بین الملل ساخت‌و‌ساز، فروش مجموعه ویلایی نیلوفر شروع شد ادامه بررسی زیرساخت‌های گردشگری در شماره جد شماره ماهنامه بین‌المللی ساخت‌وساز با تکیه بر دو موضوع «زیرساخت‌های گردشگری» و «هوشمندسازی در ادامه مشتریان ما بیشتر درباره ی ما گروه توسعه بین‌الملل ساخت‌وساز در سال تاسیس شد مهندس کامبیز دلفانی بنیان‌گذار این برند به‌عنوان یکی از جوانترین فعالان عرصه ساخت‌وساز کشور، اولین ماهنامه تخصصی ساختمانی بخش خصوصی ایران را به نام «ماهنامه ساخت‌وساز» با مجوز رسمی وزارت ارشاد اسلامی در همان سال راه‌اندازی کرد که همچنان در حال انتشار است و امروز یکی از بانفوذترین نشریات عرصه ساخت‌وساز کشور محسوب می‌شود ادامه » لینک‌های مرتبط درباره ما تماس با ما معرفی ما اخبار فعالیت ها ما را دنبال کنید تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان شفق، نبش کوچه آبشار، پلاک ، طبقه تمام حقوق مادی و معنوی برای گروه ساخت و ساز محفوط است